12 ερωτήσεις για την ηλεκτρονική 24ωρη φύλαξη,  που ίσως δεν γνωρίζεις τις απαντήσεις

12 ερωτήσεις για την ηλεκτρονική 24ωρη φύλαξη, που ίσως δεν γνωρίζεις τις απαντήσεις


Εγκαταστήσατε σύστημα συναγερμού για να κοιμάστε ήσυχοι.

Επενδύσατε στην ασφάλεια της οικογένειάς σας και ήρθε η ώρα να τον ενεργοποιήσετε.

Πριν χαρείτε έναν αληθινά ξένοιαστο ύπνο συγκεντρώσαμε κάποιες ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να αντιληφθείτε την σημασία της σύνδεσης του συναγερμού σας με ένα αξιόπιστο 24ωρο Κέντρο Λήψης και διαχείρισης σημάτων συναγερμού και εικόνας.

Ακόμη κι αν γνωρίζετε τα βασικά, ίσως σας διαφεύγουν κάποιες νέες υπηρεσίες υψηλής εξειδίκευσης, όπως προκύπτουν από τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και τις ραγδαίες τηλεπικοινωνιακές εξελίξεις στην Ελλάδα του σήμερα.

Ξεκινάμε λοιπόν:

  1. Πως γίνεται η σύνδεση;

Η σύνδεση του συναγερμού με τον πάροχο της ηλεκτρονικής ασφάλειας γίνεται μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, ή ασύρματα μέσω ειδικής συσκευής Gprs με κάρτα sim.

       2 . Μπορώ να συνδεθώ με ό,τι συναγερμό κι αν έχω;

Η απάντηση είναι «ναι», εφόσον βέβαια απευθυνθείτε σε ένα σύγχρονο Κέντρο Λήψης Σημάτων όπου διαθέτει τεχνολογία και υποδομές ώστε να εξυπηρετεί κάθε πρωτόκολλο επικοινωνίας.

  1. Πότε ενημερώνομαι;

Αν διαπιστωθεί κίνδυνος, (παραβίαση, διακοπή επικοινωνίας, φωτιά, σιωπηλός συναγερμός κλπ.)  ενημερώνονται οι Αρχές και όποια τηλέφωνα επιλέξετε.

  1. Που θα ξέρω ποιο σημείο του χώρου μου παραβιάστηκε;

Σε κάθε ενεργοποίηση της σειρήνας ενημερώνεστε για το ποιοι χώροι σας παραβιάστηκαν και με ποια σειρά, καθώς και για το αν υπάρχει αποκατάσταση (σε περίπτωση απλής βλάβης ή λάθος χειρισμού).

  1. Κι αν κοπεί το ρεύμα;

Σε διακοπή ρεύματος μπορείτε να ενημερώνεστε άμεσα (χρήσιμο για χώρους με ψυγεία, νοσηλευτικό εξοπλισμό κλπ.).

  1. Αν απειληθώ υπάρχει λύση;

Σε περίπτωση που σας απειλήσουν έχετε δυνατότητα να στείλετε σιωπηλό συναγερμό με ασύρματο μπουτόν ώστε να ειδοποιηθούν άμεσα οι Αρχές.

  1. Τι θα γίνει αν ο συναγερμός μου έχει βλάβη;

Η καλή λειτουργία του συναγερμού ελέγχεται μια φορά το 24ωρο σε ενσύρματες συνδέσεις και εσείς λαμβάνετε SMS αποτυχίας επικοινωνίας αν υπάρχει πρόβλημα. Σε  ασύρματες συνδέσεις μέσω  GPRS η επικοινωνία ελέγχεται  κάθε 3 λεπτά και εσείς θα λάβετε άμεσα τηλεφωνική ενημέρωση ή SMS.

  1. Θα έχω συναγερμό εάν μου κόψουν τα καλώδια του τηλεφώνου;

Ακόμα κι αν σας κόψουν τα καλώδια του τηλεφώνου με συσκευή GPRS, το σήμα συναγερμού πηγαίνει στο Κ.Λ.Σ.  ασύρματα μέσω global sim.

  1. Πως μπορώ να ελέγχω εάν ο συναγερμός οπλίζει/αφοπλίζει στην ώρα του από χρήστες που εγώ εξουσιοδότησα, (βοηθητικό προσωπικό, ανήλικα παιδιά, φιλοξενούμενοος κλπ);

Μπορείτε να ελέγχετε το ωράριο του προσωπικού σας ή όσων κινούνται στο σπίτι σας, αν επιλέξετε να ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με SMS για παραβιάσεις ωραρίου των χρηστών.

  1. Έχω βάλει κάμερες, ποιος τις ελέγχει;

Αν το επιθυμείτε, εφόσον υπάρχει εγκατάσταση CCTV οι χειριστές του Κ.Λ.Σ έχουν την δυνατότητα να βλέπουν on-line τον χώρο, μόνο τη στιγμή του συναγερμού.

  1. Μπορώ να τον οπλίζω/ αφοπλίζω από μακριά;

Βεβαίως και μπορείτε  αν το σύστημά σας διαθέτει GPRS. Μιλάμε πλέον για ένα «έξυπνο συναγερμό»  που σας επιτρέπει απομακρυσμένο χειρισμό του συναγερμού σας μέσω Smart-phone.

  1. Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την κατάσταση του συναγερμού μου εκτός από τηλεφωνικά;

Αποκλειστικά αν είστε συνδεδεμένος με την Spartan Security, μπορείτε να κάνετε χρήση του Mobile App My Spartan και να έχετε πρόσβαση στο status του συστήματός σας όλο το 24ωρο real time, χωρίς χρέωση.

 

Ολοκληρώστε την ασφάλειά σας και αξιοποιήστε πλήρως όλες τις δυνατότητες του συστήματός σας με τη Spartan Security.

Κρατάμε το δόρυ της ασφάλειας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Επικοινωνία
Αγ. Αναργύρων 40, Κορωπί 194 00
Δ. Σέχου 17 & Αντιμαχίδου, Αθήνα 117 43
info@spartan.gr
210 92 32 437

ΓΕΜΗ: 86872902000

facebook instagram twitter youtube linkedin tik-tok
Εγγραφείτε στο Newsletter μας
 
espa-banner
great-place-to-work-certified
e banner EL