i facebooki twittergoogle+i youtubei linkdyn tel

Blog

 

81222017spartanΤο καθημερινό καθιστικό 8ωρο (που συνήθως είναι παραπάνω ώρες και όχι μόνον 8) στη δουλειά μπορεί να αποβεί μοιραίο για την καλή μας υγεία, γι’ αυτό καλούμαστε να κάνουμε 10 απλά πράγματα με τα οποία θα προστατευτούμε από την «καρέκλα»!


1. Σηκωθείτε από το γραφείο! Είναι απαράβατος κανόνας και πρέπει να τηρείται από όλους. Βρείτε, λοιπόν, ένα λόγο ή ακόμα και πρόφαση να ξεπιαστείτε από το πολύωρο καθισιό. Οι ειδικοί προτείνουν ανά 20’-30’.


2. Καθιστική ζωή και παχυσαρκία είναι δύο έννοιες οι οποίες συνδέονται με μεγάλη ευκολία. Συμφωνείτε; Από τη μία, είναι γεγονός ότι ισχύει η παραπάνω διαπίστωση αλλά μήπως ήρθε η ώρα να το διαψεύσετε; Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από το να πηγαίνετε στο γραφείο προμηθευόμενοι υγιεινά snacks (φρούτα, μπάρες δημητριακών, ξηρούς καρπούς κ.α.). Φυσικά, δεν αγνοούμε την μεγάλη ποσότητα νερού που πρέπει να καταναλώνουμε.


3. Μειώστε το στρες! Είναι λογικό να αγχώνεστε όταν έχετε πολυάριθμες υποχρεώσεις και μάλιστα διαφορετικής φύσεως ή αν δυσαρεστείστε όταν υπάρχει κακό εργασιακό κλίμα. Καταγράψτε το πρόγραμμά σας και το πλήθος των όσων έχουν διευθετηθεί μέχρι τη συγκεκριμένη στιγμή. Το στρες είναι από τους κυριότερους λόγους αύξησης κινδύνου εμφάνισης καρδιακής νόσου, προβλημάτων στη μέση και στο πεπτικό σύστημα.


4. Κοιμηθείτε αρκετά! Όσο κοινότυπο και αν ακούγεται, ο επαρκής ύπνος μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε ακόμη και έναν ιό. Ξεκουραστείτε και θα νιώσετε αμέσως την διαφορά, την επόμενη μέρα στο γραφείο. Extra Bonus: θα πιείτε λιγότερο καφέ κατά τη διάρκεια της μέρας.


5. Τροποποιήστε τον χώρο σας. Το γραφείο σας είναι ένας ακόμη προσωπικός σας χώρος. Φροντίστε να είναι όμορφος και να σας αποπνέει γλυκά συναισθήματα. Καθαρίστε τις στοίβες με τους φακέλους και βάλτε φωτογραφίες με την οικογένεια και τους φίλους σας.


6. Γυμναστείτε στο γραφείο. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο, ωστόσο το μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων που εργάζονται σε γραφείο αναπτύσσουν προβλήματα στην πλάτη και τη μέση. Προστατεύστε το σώμα σας, κάνοντας μερικές εύκολες ασκήσεις γραφείου. Υπάρχουν χιλιάδες βοηθητικά βίντεο που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την σωματική σας κατάσταση.


Στόχος της Spartan Security δεν είναι μόνο να προστατεύει το χώρο σας, αλλά και εσάς μέσα σε αυτόν. Οι παραπάνω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να γίνετε πιο αποδοτικοί αλλά και πιο χαρούμενοι στην καθημερινότητά σας.

Spartan Security! Κρατάμε το δόρυ της ασφάλειας!

Καλέστε μας στο 210 9232437

 

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα της Spartan Security
Επικοινωνία
  • i pin Δ. Σέχου 17 & Αντιμαχίδου
    Αθήνα 117 43
  • i email info@spartan.gr
  • i tel 210 92 32 437



bs youtube bs youtube bs youtube bs youtube bs youtube

210 92 32 437 Δ. Σέχου 17 & Αντιμαχίδου Αθήνα 117 43